Nyheiter |
Tenester |
Programvare |
Support |
Nedlasting |
Kontakt |
Om oss |
Resursar |
Rekvisitalager |
SUPPORTFør du rettar en supporthenvendelse til Innovare, bør du sjekke i resursdatabasa etter løysningar og informasjon knytta til det problemet som har oppstått, eller rettleingar og hjelp om programvare. Supporthenvendelser uten avtale.For generelle supporthenvendelser om programvare og produkt i fra Innovare, send en e-post til Innovare Support. Husk å oppgi programversjon, operativsystem og kva programdel henvendelsen gjeld. Informasjon om programversjon finn du ved å velje Hjelp på hovedmenyen, og så velje Systeminformasjon. Opplysningar om operativsystemet i Microsoft Windows finn du ved å høgreklikke på Min datamaskin og velge Eigenskapar. Dersom henvendelsen gjeld databaseserver, send med informasjon om databaseserver og serveroperativsystem og eventuelle servicepack. I Microsoft Windows Server finn du denne informasjonen ved å høgreklikke på My computer og velg Properties. Supporthenvendelser med gyldig supportavtale.For generelle supporthenvendelser, send ein epost til avtalesupport (asap.support@innovare.no) eller ring supportnummeret som er oppgitt i avtala. Supportavtaler kan teiknast for all programvare fra Innovare, uavhengig av kjøpsdato. For vedlikeholdsavtaler er support inkludert. For meir informasjon om support og vedlikeholdsavtaler, send ein epost til salg@innovare.no. Supporthenvendelser om FirmapakkenFor alle henvendelser om programmer i Firmapakken, send en e-post til Firmapakken Support (firma.support@innovare.no). Hugs å oppgi henvendelsen gjelder databaseserver, send med informasjon om databaseserver og serveroperativsystem. // php end_header(); ?> |